lite sent

14 - i mitt huvud idag
Inte så mycket faktiskt, har haft en ganska slapp dag idag så jag har inte tänkt på ngt spec
.
15 - mina drömmar
Det beror på vilka sorts drömmar man menar och dom kan ju ändras lite nu och då. Beror helt på, om ni vill veta om ngt spec så äre bara att fråga.
.
16 - min första kyss
Haha, alltså min första riktiga riktiga kyss? Minns den inte så där jätte väl. Tror det var när jag hälsade på i England men en kille som jag tyckte om då och det var i början av 6an någon gång.
.
17 - mitt favorit minne
Oj! Har hur många minnen som helst som jag älskar! Men jag gissar väll att mina favorit minnen är när jag är som lyckligast och det är när jag är med kompisar. Både Johnossi och Pray for Locust är sjukt bra minnen, var med kompisar och hade sjukt roligt medans man såg riktigt bra band.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0