01 - om mig

Jadu, vad ska man skriva om mig? Jag heter Hanna Linnea Emilsson och är född den 18 juni 1994. Jag går musikproduktion på Midgård och innan det gick jag på grubbe i musikklass. Jag bor i Holmsund, tycker inte riktigt om det där, det är så långt bort från allting och nästan alla mina vänner bor i stan. Eller ja, inte i Holmsund i alla fall. Jag är uppvuxen i både Malå och i Wallingford (litet ställe som ligger kanske en timme utanför London) skulle jag vilja säga. Flyttade till Malå när jag var 1 och till England när jag var där runt 6-7 och flyttade hit ca. 5 år senare när jag skulle börja 6an. Jag älskar musik, både att sjunga o spela (iaf piano). Musiken som jag lyssnar på det beror helt och hållet på mitt humör, jag kan lyssna på nästan allt faktiskt! Mina vänner älskar jag också och min familj + så tror jag att jag har en bästa släkten som finns, mina kusiner är helt underbara! Jag vet inte riktigt vad mer jag ska säga om mig själv. Jag gillar inte att få hjälp (i alla fall inte när det gäller plugg osv.) jag vill kunna göra det själv även fast jag inte kan det o behöver hjälp och bananer är det värsta jag vet. Äckligt.

Kommentarer
Postat av: Idah

Du glömde att du tillhör mig, till hundra procent ;) <3

2010-12-02 @ 09:15:32
URL: http://narhjartatvaroverfullt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0